Etelä-Pohjanmaan Matkailun toimisto uusiin tiloihin

EPMatkailulogo päällekkäin

visitsjk

congress

Etelä-Pohjanmaan Matkailu, Visit Seinäjoki ja Seinäjoki Congress samoihin tiloihin

Matkailupalvelut keskittyvät Seinäjoella matkakeskuksen asemahalliin entisiin VR:n lipputoimiston tiloihin. Samoihin tiloihin on muuttanut Etelä-Pohjanmaan Matkailu sekä Into Seinäjoki Oy:n Visit Seinäjoki ja Seinäjoki Congress –palvelut.

- Siirtyminen täysin uuden ilmeen saaneeseen avaraan tilaan on odotettu muutos ja tuo toiminnallemme uusia mahdollisuuksia ja lisää elämää aseman asiakastilaan, Etelä-Pohjanmaan Matkailun toimitusjohtaja Seppo Saarinen kertoo.

Toimiminen samoissa tiloissa tuo Saarisen mukaan synergiaetua kaikkien osapuolten toiminnalle ja hyötyä matkailuelinkeinolle niin Seinäjoella kuin koko maakunnassa.

Into Seinäjoen henkilökunnasta uusiin tiloihin muuttivat Seinäjoen matkailumarkkinnoinnista vastaava Tuula Lahti sekä Inton tytäryhtiön Seinäjoki Congressin myyntipäällikkö Jenniina Palmu.

- Matkailussa eletään juuri nyt mielenkiintoista kehitysvaihetta maakunnassa. Panostamme matkailuun aiempaa enemmän ja kehitämme toimintoja. Siinä korostuvat matkailijoiden palveleminen, yritysyhteistyö sekä aktiivinen myyntityö mm. uusien kokousten ja tapahtumien saamiseksi, toteaa Into Seinäjoen toimitusjohtaja Hannu Kantonen.

Matkailupalveluiden lisäksi asemahalliin neuvotellaan parhaillaan uutta kahvila-ravintolaa lopettaneen kahvilan tilalle.

Kaikkien palveluiden puhelinnumerot säilyvät muutosta huolimatta samoina.

www.epmatkailu.fi
www.visitseinajoki.fi
www.seinajokicongress.fi

Lisätietoja:
Seppo Saarinen, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy, puh. 044 756 0883, seppo.saarinen@epmatkailu.fi
Hannu Kantonen, toimitusjohtaja, Into Seinäjoki Oy, puh. 040 831 8353, hannu.kantonen@intoseinajoki.fi